II etap RE:PL - Polski Rebranding Roku 2016

Opublikowano 2017-01-05

Opis

Informacja nadesłana

Plebiscyt odbywa się już po raz czwarty i ma na celu promocję dobrych polskich zmian wizerunkowo-wizualnych. W ostatnich latach w plebiscycie RE:PL – Polski Rebranding Roku wyróżniane były takie marki jak X-Kom, Politechnika Gdańska, czy Energa Czarni Słupsk. Nagrody przyznawane są równocześnie także autorom przeprojektowań.

Drugi etap Plebiscytu organizowanego przez Branding Monitor, to czas na nadsyłanie zgłoszeń. Po jego zakończeniu Jury, składające się ze znanych specjalistów w branży, wybierze 10 kandydatów, którzy wezmą udział w etapie finałowym – głosowaniu czytelników. Ponadto Jury, jak i organizator przyznają własne, niezależne nagrody wyróżnienia.

Aby zgłosić rebranding do konkursu wystarczy poprawnie wypełnić formularz zgłoszeniowy umieszczony na oficjalnej stronie Plebiscytu.



Termin przyjmowania zgłoszeń 2017-01-24
Strona konkursu repl.brandingmonitor.pl