Konkursu na plakat „Inspiracja – Interakcja – Internet. Wyzwania cyfrowego świata”

Opublikowano 2018-04-30

Opis

Organizatorzy
Organizatorami konkursu są Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa – Państwowy Instytut Badawczy oraz agencja reklamowa Adah Advertising.

Uczestnicy
Konkurs jest adresowany do profesjonalistów – grafików, projektantów, artystów plastyków, studentów uczelni artystycznych, studentów architektury, a także do firm zajmujących się projektowaniem graficznym.

Opis
Uczestnicy konkursu mają za zadanie zaprojektować plakat. Hasłem przewodnim jest „Inspiracja – Interakcja – Internet. Wyzwania cyfrowego świata”.

Artyści Graficy! Jak postrzegacie wirtualny świat? Czy sieć internetowa jest doskonałym źródłem informacji czy może wielkim cyfrowym śmietnikiem? Łączy czy dzieli, jest miejscem spotkań towarzyskich czy wyobcowania?
Pokażcie co myślicie, co czujecie, jak odbieracie tę rzeczywistość.

Prace należy dostarczyć w formie wydruku (70 x 100 cm) raz w wersji elektronicznej (szczegóły w regulaminie).

Termin składania prac upływa 27 maja 2018 r. o godz. 16:00.

Plakaty oceni jury w składzie:
- prof. Stanisław Wieczorek,
- prof. Mieczysław Wasilewski,
- prof. Wiktor Jędrzejec,
- Marcin Władyka,
- Piotr Młodożeniec,
- Grzegorz Adach,
- dr Agnieszka Wrońska.

Nagrody
Autor zwycięskiego plakatu otrzyma nagrodę w wysokości 10.000 zł. 
Przewidziane są również dwie nagrody dodatkowe, każda w wysokości 5.000 zł.



Termin przyjmowania zgłoszeń 2018-05-27