Konkurs na identyfikację wizualną Teatru Zagłębia w Sosnowcu

Opublikowano 2018-10-11

Opis

Organizator
Organizatorem konkursu jest Teatru Zagłębia w Sosnowcu.

Uczestnicy
Konkurs jest adresowany do profesjonalistów – osób i firm zajmujących się projektowaniem graficznym, a także do studentów kierunków projektowych.

Opis

Celem i przedmiotem konkursu jest zaprojektowanie nowej identyfikacji wizualnej materiałów graficznych Teatru Zagłębia. Nowa identyfikacja ma odświeżyć wizerunek instytucji. Chcielibyśmy zakomunikować widzom, że teatr nie jest miejscem elitarnym, a otwartym na różne grupy społeczne. Instytucja ma kojarzyć się z miejscem nowoczesnym, otwartym i przystępnym. 

Aby wziąć udział w konkursie, należy przesłać mailem swoje portfolio. Portfolio musi zawierać co najmniej 3 projekty identyfikacji wizualnych.
Organizator oceni zgłoszenia i wybierze trzech projektantów, którzy zostaną poproszeni o przedstawienie propozycji:
- plakatu dowolnego spektaklu z repertuaru Teatru Zagłębia, 
- składanki repertuarowej,
- zaproszenia na spektakl i etui.

Nagroda
Każdy z uczestników biorących udział w drugim etapie konkursu otrzyma 500 zł.

Ze zwycięzcą konkursu zostanie nawiązana stała współpraca w zakresie kompleksowej obsługi graficznej Teatru Zagłębia. Odpłatna umowa będzie obowiązywać przez rok, z możliwością przedłużenia.



Termin przyjmowania zgłoszeń 2018-11-11